Jamaica kriebels - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Maaike Meindertsma - WaarBenJij.nu Jamaica kriebels - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Maaike Meindertsma - WaarBenJij.nu

Jamaica kriebels

Door: MaaikeMeindertsma

Blijf op de hoogte en volg Maaike

15 Mei 2012 | Nederland, Groningen

Over ruim 3 week zitten we al in het vliegtuig! Ik kan me er eigenlijk nog bijna geen voorstelling van maken. Aan de ene kant wou ik dat ik er al was. Ik kijk er al zolang naar uit. Op een duur word je daar ook een beetje zat van en wil je gewoon dat het begint! Maar ik vind het ook wel erg spannend allemaal. Ik ben nog nooit alleen in het buitenland geweest. En ik weet niet zo goed wat me te wachten staat kwa cultuur en gewoontes etc. Je kunt er natuurlijk genoeg over lezen maar het zal toch anders zijn als je er echt bent. Het is raar dat ik ook nog eens ga verhuizen. Waar ik zelf niet eens bij ben haha. Als ik terugkom woon ik ergens anders, studeer ik ergens anders en werk ik ergens anders. Wat blijft eigenlijk wel hetzelfde? Nou sowieso Harmen natuurlijk! En mijn lieve (schoon)familie! En mijn lieve vriendinnen! Groningen zal altijd belangrijk voor me blijven & zodra het kan verhuizen we weer terug! Ja mensen echt! Ik hoop dat jullie zullen genieten van mijn verhalen vanuit Jamaica en ik verheug me er nu al op om jullie weer te zien als ik terug ben! En dan te bedenken dat het afscheid nog moet beginnen! ;)

Heeeel veel liefs, Maaike

  • 16 Mei 2012 - 17:18

    Jan Meindertsma:

    Leuk Maaike, we zijn erg benieuwd wat je allemaal zult beleven.
    Groetjes papa

  • 03 Juni 2012 - 16:15

    Oma Klein:

    Lieve Maaike
    wens jou een heel fijne tijd daar
    Geniet van de vakantie samen met Harmen .
    Groetjes oma

  • 04 Juni 2012 - 06:54

    Maaike:

    Bedankt oma!
    Heb je je nu ook aangemeld voor de mailtjes?

    Liefs

  • 07 Juni 2012 - 14:42

    Willeke:

    Ha zus!
    ik ben benieuwd of jullie aangekomen zijn ('k ga er maar van uit;)
    Goeie vakantie komende 2 weken!
    Groetjes Willeke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 6185

Voorgaande reizen:

06 Juni 2012 - 23 Augustus 2012

Jamaica here i come!

Landen bezocht: